Czym powinien charakteryzować się dobry barber shop?

Brodaty mężczyzna to pewny siebie mężczyzna. Mimo to, potrzeba prawdziwej pewności siebie, aby odłożyć maszynkę do golenia, pozwolić swojej twarzy wyrosnąć włosom i chodzić po świecie z brodą. Co prowadzi nas do zastanowienia: Czy masz to, czego potrzeba? Jeśli myślisz, że otwarcie męskiego biznesu pielęgnacyjnego bez żadnego doświadczenia będzie łatwe lub jeśli myślisz, że możesz po prostu zatrudnić kogoś, kto ma doświadczenie i zaoszczędzić pieniądze… prawdopodobnie masz rację! Ale my wiemy lepiej niż ktokolwiek inny, jak trudno jest rozpocząć biznes od zera, zwłaszcza tak ryzykowny jak nowy sklep z zarostem. Dlatego w tym wpisie na blogu dajemy Ci kilka wskazówek z naszego osobistego doświadczenia jako właścicieli naszych własnych udanych sklepów dla mężczyzn.

Poznaj swojego docelowego klienta

Posiadanie produktu, który ludzie chcą kupić to jedno, ale posiadanie klienta, który chce kupić od Ciebie to zupełnie inna sprawa. Po pierwsze, musisz znać swojego klienta docelowego. Musisz wiedzieć o nim tak dużo, że możesz mówić do niego w jego własnym języku. Musisz zrozumieć ich problemy, i musisz być w stanie rozwiązać te problemy w sposób, który przynosi korzyści. Jeśli chcesz otworzyć sklep z brodą, prawdopodobnie masz całkiem dobre pojęcie o tym, kim są twoi klienci. Czy kierujesz się do mężczyzn, którzy po raz pierwszy zapuszczają brodę? A może szukasz mężczyzn, którzy zapuszczają brodę od lat, ale nie znaleźli jeszcze produktu, który by im odpowiadał. Znajomość swoich klientów pomoże ci dowiedzieć się, dlaczego powinni oni kupować właśnie u ciebie, a nie u kogoś innego.

Wybierz niszę

Teraz, gdy wiesz, kim są twoi klienci, możesz zacząć myśleć o niszy, do której chcesz się dopasować. To pomoże Ci zdecydować o rodzaju produktów, które chcesz sprzedawać. Załóżmy, że jesteś po początkujących. Masz produkt, który sprawia, że wzrost i utrzymanie ich brody łatwiejsze. Do której niszy pasujesz? Olejki do brody, balsamy do brody, witaminy, itp. Możesz wpasować się w kilka nisz, albo możesz wybrać jedną. Jeśli chcesz sprzedawać olejki do brody, to czy sprzedajesz olejki organiczne czy syntetyczne? Czy sprzedajesz zapachowe czy bezzapachowe? Czy robisz syntetyczne olejki, które są pachnące? Jeśli sprzedajesz witaminy, ile klient musi wziąć dziennie? Ile z nich jest wegańskich?

Ustaw ceny na odpowiednim poziomie

Wysokiej jakości produkt są niezbędne w każdym biznesie, ale nie wtedy, gdy nikogo nie stać na ten produkt. Chcesz się upewnić, że sprzedajesz produkt, którego ludzie chcą, ale na który również mogą sobie pozwolić.

Jeśli sprzedajesz olej do brody, możesz sprawdzić online, aby zobaczyć, co ludzie płacą za podobne produkty. Pamiętaj, aby sprawdzić, co ludzie płacą za syntetyczne oleje i zapachy w porównaniu z ceną olejów organicznych i bezzapachowych olejów.

Wybierz produkty, które będziesz sprzedawać

Teraz, gdy dowiedziałeś się, co ludzie płacą za porównywalne produkty, możesz sprawić, że twój produkt będzie tak dobry, jak to tylko możliwe przy jednoczesnym utrzymaniu niskiej ceny. Czy sprzedajesz witaminy lub suplementy? Upewnij się, że są one wegańskie lub mają wegańską alternatywę. Czy twój olejek do brody ma słaby zapach? Czy twój balsam ma słaby zapach? Czy oba mają niski zapach? A co z twoją odżywką? Czy sprzedajesz produkty wegańskie? Możesz zarobić dodatkową gotówkę, sprzedając produkty wykonane z naturalnych składników. Niektóre witaminy są wykonane z naturalnych składników, podobnie jak niektóre oleje do brody i skóry.

Zdecyduj się na swój branding i estetykę

Czy zamierzasz wytwarzać swoje produkty w małych partiach? A może zamierzasz wytwarzać je w dużych partiach? Ile różnych produktów chcesz sprzedawać? Dwa? Pięć? Dwadzieścia? Czy chcesz, aby Twoje produkty były wegańskie? Czy chcesz, żeby były fair-trade? Czy chcesz, aby Twoje produkty były organiczne? Jak to wpłynie na Twój punkt cenowy? Czy zamierzasz sprzedawać szeroką gamę olejków do brody czy tylko jeden? Ile zapachów? Ile różnych rodzajów witamin i suplementów chcesz sprzedawać? Czy zamierzasz oferować produkty wegańskie? Czy będziesz oferował produkty organiczne? Jakiego rodzaju opakowań chcesz używać? Czy zamierzasz zrobić własne opakowanie czy je kupić?

Podsumowując

Teraz, gdy przeczytałeś ten artykuł, wiesz już jak zaopatrzyć swój barber shop. Aby to zrobić, najpierw musisz poznać swojego klienta docelowego. Następnie wybierasz niszę. Następnie dowiadujesz się, ile ludzie obecnie płacą za Twój produkt. Po tym, decydujesz się na swój branding i estetykę. Wreszcie, upewnij się, że wiesz wszystko, co trzeba wiedzieć o

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj